Bara onödigt vetande.

Host harkel och sånt

Men vi kämpar ju påå häääär. Mitt problem är att mitt vänstra öra är helt jävla crazy. JAG HÖR INGENTING! Lever sitt egna liv.

Det står egentligen inget intressant i detta inlägg. Bara så ni vet!

Karoline har skrattat på mig idag på jobbet. Hon lyckas alltid se när jag försöker hålla för näsan i smyg och blsåa utåt, eller gäspa och gapa. Gör allt för att det ska försvinn, och hon ser alltid! Står hon inte bakom köksdisken står hon på uppevåningen, står hon inte på uppevåningen står hon ute och kikar in. KnasKaroline! Kanske kan berätta vem Karoline är. Hon är från Bergen och jobbar genom vikarservice också. Och vi har varit på mulesvingen ihop i alla dessa veckor jag varit där, och nu är vi också på samma avdelning. Himla nice. Hon har det dock lite slappare än mig... Jag är insatt i en grupp på basen, och måste alltid vaka över dem och hjälpa till med blöjjbyten och så sitter jag sovvakt i utesovrummet. Dock är vissa saker relativt sköna. Som till exempel att ligga under 2 filtar på madrass och låtsassova i 2 timmar när jag är sovvakt. Karoline bara är där typ... som en liten slashas :- ) . Men hon är göjj!

Imorgon slutar jag kl 14 ! TJOHEJ! Har fört över pengar ikväll till mitt svenska konto, och det är lite svårt så imorgon ska jag gå till banken och fråga alla tusen frågor. Hihi.

Så kul inläggg..... Jag veeeet! Ska ringa min soulmate nu! Hej
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: