911

Jag vet att jag egentligen kanske borde skriva detta... Men jag gör det iallafall. Okej, såhär är det. Har ni hört talas om det här med "domedagen" .. Att jorden går under 2012. Well jag har alltid varit intresserad av detta och tittat många olika dokumentärer och liknande... Och jag är så jävla rädd!!!!!! Jag skojar inte nu. Jag är verkligen jätterädd för detta... Jag tror att det kommer hända. Inte för att teorierna håller, utan för något säger det till mig...

Så vad gör jag då här? Varför är jag inte nära de människor som betyder mest? Varför slösa tiden? Jag vet att det är sjukt av mig och tänka såhär... Men vad ska jag göra då. Jag tänker så. Kan inte förneka det.

Med risk för att glida ifrån ämnet en aning.. Men jag funderar hur det skulle vara om man tog massa lån och viceversa och bara levde livet och fick göra allt man vill.. För om jorden ändå går under 2012.. Då är det ju lugnt.

Så sjukt detta äääär. Jag är rädd!
Hur slutar jag tänka på dettaa!
1 karro

haha såå sköön, du är faan lite crazy där uppe. And that´s why I like you so much !

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: