Tell me Nokia

Jag stör mig enormt. Min mobil har ju varit med om rätt mycket senaste tiden och nu har det verkligen lagt av. Det känns tungt. Vägrar inse att jag från och med nu ska behöva gå omkring med min skitnokia. Den har så fruktansvärt dåliga finesser. Det är en sånhär ihopfällbar ni vet? Och om jag slår igen den. Efter cirka 1 minut kommer knapplåset på. Jag menar, knapplås? Jag kan ju ändå inte gå emot någon knapp. Varje gång tror jag att jag får meddelande för det piper till precis likadant som meddelandesignalen. Och kan någon svara på varför det finns röstinspelning när man inte ens hör ett endaste ord av det man spelat in?



Äckelmobil
1 bella

den verkar inte ha alla hästar hemma riktigt :P

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: