Tänker såhär va



Medans jag plockat upp mjölkchoklad senaste halvtimmen har jag lagt upp en budgetplan. Ni behöver absolut inte läsa.

Denna lilla fina rackare kostar 5000 :-

Det är ganska mycket pengar. Men hör på detta: Jag har en check på 250 kronor. Då är det alltså cirka 4750 kronor kvar. Sen tänker jag såhär. Min nokiaskitmobil säljer jag till morsan för 1000 kronor. Då är det 3750 kronor kvar. Sen tänker jag såhär. Antonia är skyldig mig 700 kronor för Britneybiljetten.& Karolina 745 kronor. Då är vi nere på 2305 kronor. Min syster är skyldig mig 100 kronor för morsdagspresenten (Ja det är du Anna, jag räknade. )2205 återstår det då. Sen ska jag ta ett snack med min far. Jag kommer erbjuda tvättning av båda bilarna, både inre och yttre städning. Detta för endast 300 kronor. Då återstår det 1905 kr. Om pappa envisas och inte väljer att samarbeta så tänker jag använda mig av: 1. Jag har tankat ena bilen jättemycket på sistone. 2. Jag köpte en egen cykel. 3. Jag har handlat all min egna mat senaste 2 veckorna. 4. Mitt rum är välstädat.

Detta måste bara funka... 1905 för denna skönheten är ju rena drömmen.
1 karro

du är galen ! o jag har dina money i plånkan :)

skriven
3 Anja

klockrent ;)

skriven
2 bella

ek! din plan är tajmad och klar in i minsta detalj ju! jag tror på att mobilen blir din inom en snar framtid :-D

skriven
4 julia,

hihi, älskar din plan emmakeey! du är ju bara för rolig du ;) och älskar dessutom ditt träääääd! it's löööv for me <3

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: