Min lilla pärla





Seriöst nu då gubbar... Hur länger pallar man överdosering av dessa? När är det finito liksom?

Jag börjar ge vika nu ... Jag orkar ingenting! Ena sekunden sitter jag och gapflabbar åt Hessis småländska, andra sekunden ligger jag och snarkar. Så spunkigt. Jag måste bli kvitt mina begär och ta tag i mitt beroende.


Men jag är glad. Jag och Mandy har köpt cyklar idag av snälle Birger. Den är så fin min nya lilla pärla. Funderar på att spraya den grön. Cool ju visst. Den har redan varit med om lite bravader. Efter bara två timmar gick sadeln sönder. Men det fixade Törna så glatt åt mig. Hoppas den klarar natten i bullerbyn bara! Lite orolig.

Det börjar verkligen bli dags för att sova. Ögonen går i kors och jag hinner inte greppa mycket av vad som händer. Jag måste ladda till imorgon. Jag har tagit åt mig ett hedersuppdrag nämligen...
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: