Sinnes ju

Gårdagen var så damn perfect. Jag har sån jävla träningsvärk i magen. Måste vara efter all skratt. Stämningen var verkligen på topp och alla var så glada :- ) .

Skriver lite i punktform för jag orkar inte hålla på och skriva lång text

* God mat!!
* Lekte maffia. Jag vann över alla ;-)
* Blev avis på ellas inlines.
* Rysk vodka med citron.
* Retas med Caroline
* Hälla över vodka i Carolines glas
* Leka "här kommer du" i stadsboken.
* Körde plump med de vuxna
* Fotbollsmatch.
* Ellinors vurpa i jordgubbslandet
* Dunkgömma
* Film från ukraina
* Spelade kotten. kah och jag mot emmusch och ellusch. Förlust.
* Pizza på palma.
* VI låste cyklarna med mitt lås. Sen var nyckeln borta. Vi såg ut om knatte fnatte och tjatte när vi bar båda cyklarna.
* Prat till 04.
* Godnatt


Idag är det lite jobb nu först. Sen blir det inlines och massa buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus :- )


Love you girlssss!
1 BELLA

oooj, ni var vakna länge efter att jag dragit hem :P det var en superkväll! :P

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: