Sääääämme juuu

Sämst väder men vad ska man göra. Seriöst jag tänker inte sitta och lipa. Fan lite regn, vad gööör det???

Längtar mest av allt till vi kommer hem till Hessi och ska äta persisk mat och de vuxna lämnar lägenheten. Seriöst. Då är det röjj på högsta nivå. Det finns inget annat!!!!!! Jag vet att arre kommer bli roligaste ever, jag vet att jag kommer sitta och garva åt hessis alla klagomål... hahaha. Gaaah längtar. Jag vet att jag kommer garva åt törnas kommentarer. Jag vet att jag och mandy kommer prata norska hela kvällen. Jag vet att jag kommer ringa olivestam och tjöta!

Jag vet att denna kväll kommer bli bäääääst!

Puss alla därute




1 Anonym

asså Olivestam .. känns fortfarande lite obehagligt när du skriver /säger så .. Känns som et är crish du snackar om :P

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: