Oh man..

Sitter här i soffan och gör en äkta Joey. Det vill säga laddar upp med chips. Ska snart till kina och äta buffé. Joey säger att chips är som stretching för magen. Och det är ju alltid bra med stretching!


Fått mitt schema för sommaren nu.  Ledig 3 dagar i veckan. Hur gött som helst! + att jag inte jobbar mycket alls under hultsfred!!!!!! :-)


Har suttit och raderat massa skit från datorn nu under förmiddagen. Organiserat mycket också. Skrivit in schema, fixat word och grejjer. Katchiiiiiing

1 Lina

Hihi tacka mig för de softa schemat Emma! ;) Visst är det underbart? De fick ju ta in en extra när jag bara ska vara ena semesterperioden. Men jag tror det blir skönt för dem nya med, så dem inte behöver dö som vi i början.

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: