Helvede..

Hur mycket jag än tänker och vrider så kommer jag ingenstans. Alltså allt är så jävla fel. Inget är som det borde. jag frågar mig själv varför är det på detta viset? Jag klandrar mig själv. För 100 olika saker. Jag är en dålig människa. Det måste vara så. Allt jag gör, och alla jag umgås med. Det blir alltid fel någonstans. Alltid! Det måste vara mig. Jag kan inte skilja på gott och ont. HELVETE.

Kan det inte bara vara braaaaaa 100 procentigt någon jävla gång eller. Serri! Hur svårt kan det vara?

Jag tycker si och så, så vad ska jag göra dååå!





1 A

tjejen du vet att du är grym , livet är inte på topp jämt men efter en dålig dag kommer det bara bättre . [V]

skriven
3 Anja

jag gillar dig iaf !

skriven
2 Anonym

Du är absolut ingen dålig människa! Allt går att ordna till ska du se.

skriven
4 BELLA

ek! du är himla bra! jag tror på dig :-)

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: