Jomen visst serruuuu

Dagarna i Vimmerby rullar på. Enbart 2 veckor kvar nu på Coop Konsum. Det går inte riktigt förklara hur gött det känns. 1 år av oerhörd ångest är nu slut. Men det känns samtidigt lite tråkigt faktiskt. Kommer sakna det goa gänget i charken! & att plocka varor med Heinrich! Saker man inte kommer sakna är dock alla gamla kärringar, bland annat Greta Krönsten som förpestar mitt liv med hennes hatt och solbrillor och jävla envishet. (culturayoughurten kostar 15,90:- och är osockrad!!!)

Om några veckor är jag ute och turistar i Europa. Det är efterlängtat vill jag lova! Om man ska tänka lite längre när jag ändå är igång så kanske jag befinner mig i Norge om någon månad. Det är knasigt vill jag lova.




 

Bäst och hoppa i säng nu så man har energi till blåbärsplockningen imorgon :- )


 

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: