VIMMERBÖ

Jag är hemma. Och som vanligt när man kommer hem efter att ha varit borta känner jag mig lite vilsen. Men det borjar ta sig efter ett par skinkmackor och 10 clementiner. :- )

Mina kläder ligger ut och in huller om buller ÖVERALLT! Allt ska in i tvättmaskinen imorgon. Tro mina ord. Kan berätta att denna resan hem har varit så JÄVLA JOBBIG. Flygförsening i pissLondon (JAG HATAR LONDON!!!!!!). Fy fan så jävla dryga människor och får ont i magen när jag tänker på flygplatsen. Satt och kollade pa screenen efter ett gatenummer. "please wait"  stod det 2 timmar efter flyget skulle gått. PANIK! Och skaplig orutt av mig och glömmer slänga vattenflaskan innan handbagage kontrollen. Kul visitering där. Men alla bra till slut! Pa tåget hem sitter förresten Jackie i paradise hotel. Skapligt grym :-) . Fick höra lite paradide skvaller. Hihi! Ska ta igen allt nu!!! Hon satt med ngn tönt från mammas pojkar. Ingen aning om vad det är eller vem han var. Men det visste andra tydligen ;)

Nu ska jag surfa vidare och försöka somna. Har typ 3 timmars sömn i mig och en aslång resa bakom mig. Ska sova nu och sen ringa Nicole när jag vaknar :) . Har saknat henne! Och kan inte fatta att tjejerna kommer hem imorgon :D AH som jag saknat dom! Och jag dööööör att dom kramade Haakon. Fy fan! Hur kunde jag missa det liksom. Jag saknar att hetsa Ellinor, att göra Emmusch illamående, att dö av asflabb för Kajsa! :D

Helt flabbigt inlägg känner jag men jag pallar inte bryyy meeeej. Bilder kommer någon dag typ när som.

Ha de





Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: