TUT TUT

All nervositet är borta! Så SKÖNT! Sist jag åkte till USA var jag inte alls nervös för någonting. Men nu ett par veckor har jag känt mig som ett nervvrak. Men nu har det försvunnit, SÅ SKÖNT! Ska bara försöka kunna njuta nu av detta. Fattar ni vilken upplevelse? :D . AH! Spelar ingen roll att jag varit där innan, jag skulle kunna åka dit 10 ggr per år utan att tröttna.

Ska bara finslipa packningen lite, dubbelkolla alla papper. Sen är det bara att tuta och köra.

Nästa inlägg kan dröja. Men take care folks. :-)

 

Kom på en störande sak! Plattängerna fungerar inte med kontaktadaptern. FAN! Kul och gå omkring som en krulltott igen!!!
1 frida w

ha så kul :)

skriven
2 anso

Åh va roligt du kommer ha! jag är, om möjligt, ännu mer avis än förra gången ;) ha så skoj och ta massa bilder!

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: