Oh baby I love your way, everyday.

LOS ANGELES
Har exakt samma kansla som jag hade sist jag var har... Jag MASTE bo har! Det finns inget annat. Ni anar inte hur perfekt denna stad AR! Im in looove. Allt ar perfekt. ALLT! Om jag lyckas hitta en sysselsattning for ett par manader eller bara ett boende. Da ar saken klippt! For sure.  Ar kanske inte bara in love i staden. Finns ju annat som lockar. Allt hander i Hollywood. ALLT!
Vi drog nagra bussar till beverly hills idag... Fick aka genom la brea fairfax whilshire innan vi kom fram till Beverly Hills. Javla omstandigt busssystem. Men nar man kommit pa sjalva systemet ar allt sa latt! Checkade rodeodrive. Tog en cheeseburger och kandisspanade. Har jag sagt att jag sag Jack Osbourne for ett par dagar sen? Alltid nagot.
Bio ikvall? Vetifan om planboken tillater. Jag har en timme pa mig att bestamma mig. Egentligen borde jag vara borta vid walk of fame nu. Men jag ar for feg. Och det stor mig sa javla mycket. FAN!
Sista dagen i LA imorgon. Maste ringa prime time och dubbelkolla shuttlen for det ar ett orosmoment vill jag lova.
PUSS PA ER
1 kaj

emma för faa-aan! gå bort "dit" och var en kvinna nu! du kommer ångra dej sen;D



jag har varit arbetslös hela veckan, hordvik är sämst^^ festivalspekulerande är der som håller mig sysselsatt om dagarna!



längtar tills vi ses, miss you too!

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: