Matvrak

Igår var en sådan dag som jag kunde äta hur mycket som helst. Jag menar mer än vanligt. Hör bara på detta! (Helt sjukt) .

Borjade dagen kl 12:00 med en salami och brieost baguette med lite sallad. Klockan 16 åt jag 2 stora smörgåsar med pastej och gurka. Klockan 18:00 tog jag TVÅ omgångar med potatis, fläskkarré, blomkål och sås hemma hos Nicole. Hos Frida ett par timmar senare vräkte jag i mig nästan hela julskumpåsen, glögg, clementiner. Sa till Frida att jag var sugen på något. Hon tog fram tryffel. Jag hade hela tiden inställt siktet på en chickenwrap som såg för jävla god ut. Frågade: "Har du inte något mer matigt?" Och där kunde Nicole inte hålla käften längre haha. Hon visste att jag sneglade på wrapen. Det gjorde nog Frida med hehe. Iallafall. Nicole och jag drog till palma. Delade på en pizza. Kom hem. Tog ett par knäckebröd.

HERREGUD!
1 Ante :)

Asså haha EK, what a day ! Sitter här och garvar sönder ! Längtar tills vi ses , den 25 hoppas jag :D Miss you !

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: