Lalalalasagne ,

Ersättningsbussen till Linköping gick förvånansvärt snabbt och smidigt. Sekunderna innan stod jag i valet och kvalet om jag skulle ta bilen istället. Men 165 kr i sjön är ju inte vidare roligt.

Kosse är på priso och handlar foodisch. Lasagne ska det bli. Och om jag känner Ari rätt plingar han snart på dörren. Haha.

Tänk att det är julafton imorgon? Jag hatar julafton, ganska mycket. Jag har lite panik. Jag har inte upplevt en lycklig julafton på flera år. Skojar inte. och jag är rädd att morgondagen kommer tillhöra en av de sämre dagarna. Vart finns holy spirit och allt det där? Kom till mig, jalla snälla.

Har ni sett Anna ankas jul på tv3? Det utspelar ju sig i Hollywood, och jag blir så glad varje gång jag känner igen mig, vilket är typ nästan varje scen nu, men det kan vara lite scary, för ibland filmar kameran saker, som jag tagit kort på, från exakt samma vinkel! Tänkte visa er och jämföra, men detta en annan dag.

Merry christmas. Var snälla mot varandra.

(några av kosses bilder.. )













1 anso

Åh har ni träffat Svampbob! =D jag vill oxå! =D

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: