R u going to NYC?

Här kommer några skööna glimtar.


Midtown by night
(från Empire State Bulding 86e våningen, kostar 20$
om du vill upp till 86e våningen, 35$ om du vill upp i spiran till 102a våningen)


Världens största macys affär (ligger i Midtown på 34th street längs fifth avenue)


Rockefeller center (Också i Midtown mellan 47-50th street, mellan fifth avenue och avenue of the americas)


Union square market vid Union square . Marknaden är måndagar, onsdagar och lördagar, men vid jul är det nästan alltid säljare och farmare. (Ligger längs broadway på 14th street om du kommer uppifrån och korsas med fourth avenue om du kommer nerifrån) Här finns också forever 21, zara, whole foods, DSW med mera.



Madison Square garden. New Yorks största arena. Här spelar New York knicks, New York rangers.. Och konserterna hålls här. (7th avenue mellan 31th och 33th street)



Folkmassa mellan fifth och sixth avenue på 34th street. (På 34e gatan finns Empire State building, forever21, New Yorks bästa H&M enligt mig, den bästa Victoria's secret, GAP, foot locker, sketchers, old navy, strawberry... och ett supert mysigt starbucks med källarvåning =) och den dära macys butiken på andra bilden)

To be continued...
1 anso

jag dööör! Vilken härlig stad! =D

skriven
2 anja

jag vet vem jag ska be skriva en NY guide när jag väl ska åka dit!! :D

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: