I'm not Emma.... I am KARA!


 


Upp och ner hela dagen. Somnade 01 inatt (så jävla tidigt och bra tyckte jag). Sedan vaknade jag såklart 03:47, och var klarvaken! What's up with that? Tur att snake och sudoku finns på min (tillfälliga) nokiamobil. Sådan himla knasig det har varit idag. Höjdpunkten var såklart att träffa Karro. Åh som jag saknat henne, och så jag kommer sakna henne :( . Vi rände bara runt hur som helst och mina planer på att hitta dä & dä gick käpprätt. Vad har jag mer gjort? Ätit upp syrrans skafferi. Det är rena drömmen att kolla i en gravids skafferi!!

Haft ett par deppdagar fan. Men imorgon blir det ändrig på det! Det tackar jag för.

1 Karro

Åh hatar att vi bara hann ses så snabbt, men bättre med kvalitet än kvantitet juh :) Vi hörs o hade så himla bra, saknar dig redan !

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: