GOTT NYTT

2009. Vad hände känner jag. Det enda som hände och egentligen betyder något, är resorna till USA. Hm. Och Norge var ju såklart en erfarenhet.

Har uppdaterat min reselista. Förstaplatsen kommer nog aldrig ändras, hehe. Så vi får se om jag kommer komma någon annanstans :P. Helst skulle jag vilja resa i denna ordning!

Los Angeles
Honu Lulu (Hawaii)
Route 66 (freeway from eastcoust to westcoust i USA)
Mekka (omöjligt jag vet, men vill dit iallafall!!!!)
Bondi beach (Sydney)
Mongoliet
Ryssland
Havanna (Cuba)
Karibiska öarna
Rio De Jan
Trinidad & Tobago


Jag måste åka !!! Såklart vill jag också åka till typ, Paris, Barcelona, Aten m.m.. Men de gallrades bort nu. Någon måtta får det vara :- ). Jag är ändå inte så mycket för Europa.



Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: