fitta fitta fitta

asså jag är så förbannad och ledsen så ja kan börja tjuta

summan som jag spenderat på mobiler genom åren är så jävla hög och jag detta år har jag lagt ner cirka 16000 på mobiler. fattar ni de?????

och nyss skulle ja bara ta på mig byxorna så trampar jag på ngt sätt på min mobil som ligger i fickan. hela skärmen förstörd???
fattar ni eller?

5000 jävla spänn

jag tjuter ner mig

varför ska jag ha så jävla otur jämt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kuk på er

jag har fan inga pengar. och alla som känner mig vet att jag inte kan gå med en skiten nokia.

1 Ante

jag lider med dig , crish har ju några nokia här på lager men jag vet att det inte är det du vill ha ;) . Hoppas det löser sig !

skriven
3 Anna

men vänta!! sen när blev JAG den som kommenterar hysteriskt hela tiden? hahaha

skriven
2 Anna

Jag vill så gärna få dig att förstå det vackra med en 3310! Haha.

Men du, annars har jag precis som du haft otur med mobiler genom åren. Så tillslut köpte jag en stöt och vattentålig nokia! Kommer hålla 4ever känns de som :)

Håll utkik efter sånt!

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: