En spannande daaag.

En viktig och rolig dag for mig idag. Detta ar egentligen helt ointressant men for mig kanns denna dag stor.

  • Jag har vunnit mot Amanda och Kosse i fussball (bordsfotbollsspel)
  • Vi akte till the grove, och jag hade busspanik till en borjan. Men allt gick superb.
  • The grove var superb x 100. Julbelysning x 100. Velat se det nar morket fallit, and I did.
  • Fick antligen se den affaren jag inte kommit pa namnet pa. Det enda jag visste var att det lat svenskt. Nordstrom.
  • Pa bussen till the grove sitter vi och kallar varandra for: fiskfitta, isterfitta, puddingsfitta. Jag viskar pulla hur som helst och skriker hora till Amanda. Nar vi stiger av bussen sager en tjej: "Ha en bra helg tjejer". Namen sa trevligt tankte vi, en svensk.
  • Jag har sett Carlos. Och han ar so fucking Charmig!
  • Vi at pa cheesecake factory. Och det knullade munnen! Herregud. Drunk at the cheesecake. For roligt.
Nagons junger yellow med coldplay nu nere vid kareoken, och det later for javla bra. Vi ska kanske spela basket. I dont know. Men for now. Ha de!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: