Empire state building

Maste bara borja med att saga att jag har sandar rubrikpanik. Ar samst pa rubriker.

Idag borjade vi dagen men en sovmorgon och sen akte till chinatown. Chinatown ar kaoos med massa kineser som viskar en i oronen nar man passerar dem: gucci, louis vuitton, prada. Sliskiga chinisar assa!

Sen kakade vi och begav oss till Empire State bulding...... OCH GUD VAD FIINT. Blir helt till mig nar jag ar dar uppe. var sa vackert nar morket foll och man sar hur ljust allt blev for alla hus och grejjer... Man far sa bra perspektiv pa saker och ting med. Nar man ar nere p[ streetsen sa kanner man sig som en liten myra. Nar man star daruppe kan man verkligen se vart allt ar.

Vi har precis bokat tagbiljett hem och set kanns sa skont. Nu maste vi bara komma hem fram Linkoping till Vimmerby. Nagon som vill stalla upp??

Anyhow. Imorgon drar vi nog bara till parken och kollar laget. Jag ska pa gospel pa kvallen. Thats for sure!

See you.

1 bella

coolt med gospel! känns som en sån grej man bara måste uppleva :-)

skriven
2 Anna

wee New York, du får ge mig lite restips sen! :)

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: