Det är i bastun det händer

Drog mig zombielikt ur sängen runt halv elva. Gick som en zombie in i duschen. Kort sagt; Jag gjorde allt som en zombie. Mötte upp Nicole och Ivona (fortfarande som en zombie). Nicole mötte jag upp en kvart tidigare. Eftersom hon börjar gå typ den tiden vi ska träffas, och hon bor på andra änden av stan. Haha typiskt Nicole! Anyway. Slukade en toast illa kvickt och fick ont i maaagen. Vi drog oss till Carlenskogs för att säga hej och hejdå till fröken ÅSA! Ååå, som jag saknat det lilla livet. Händelserik dag? Yeah, I know, men det är inte slut än! Vi åkte till hagadal och skulle simma lite. Vi satt på trappen i två minuter, gick och bastade. Gick ut till mellersta poolen och bara satt. Sen in i bastun igen, pratade med 3 tjejer (sandra, ida och alexandra) . Alltid sådär lika trevligt och skapa nya kontakter :-) . Dock var de 10 år och berättade att de varit tvugna att ta bort alla bilder på lunarstorm för deras mammor. Men trevligt ändå :P .  Sen åkte vi in till stan igen och svepte varsin kycklingburgare.

Härlig dag känner jag! Hoppas på lite fussball i bullerbyn ikväll. Men eftersom Sulayman har kommunikationsproblem kan jag inte riktigt räkna med hur det bli.

HELT SJUKT. Om 3 dagar är jag i USA. Helt fucked up! Stället jag älskar mest av allt på jorden.
1 Åsa

skriven
3 bella

haha det lilla livet, så gulligt :p grymt att du snart är tillbaka i USA! :-d

skriven
2 Åsa

De lilla livet?? Haha

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: