Day two in New York

Dag 2 i concrete jungle. Vad har vi gjort?
Vi har sprungit runt pa hela Manhattan kanns det som. Converse ar ju inget att rekommendera kan jag saga efter mer an en veckas langa dagar med mycket promenerande. Fy fan vad det borjar kannas i knana. Anyhow. Vi borjade med att kopa metrocard och sen aka ner till times square. FY FAN sa mycket fooolk. Helt sjukt. Tog typ en kvart for att komma ur toys r us. Hehe. Ja vi brukar ga in i sadana affarer ocksa.

Akte ner till 14th street och chillade. Tog en matbox och at pa uppevaningen i whole foods. Jag blir arg pa mig sjalv att jag typ tappar bort mig ibland vart jag ar. Emma, jag var pavag mot 17th street innan jag borjade fa klam pa vad jag holl pa med. Helt sjukt. Men lite ringrostig kan man vara. Hoho.

Vetifan vad jag ska skriva. Men alla bra till slut ni vet.
Jo forresten, vi akte till madison square garden och skulle kolla biljetter till antingen NHL eller NBA. New York knicks spelar inte hemma forran 18.de (och da ar vi hemma) , och New York rangers ar svindyra biljetter sa det ar uteslutet. Sa gick vi och kollade upp lion king. Bestamde oss och ta biljetter for 68 dollar. Sa nar vi gar och tar ut pengar och kommer tillbaka five minutes later, sa ar dom biljetterna slut. FY FAN. Men inte deppa for det, nej da.

Imorgon ska vi till en gospelkyrka. Sedan vet jag inte riktigt. Vill mest att helgen ska ta slut for det ar for mycket folk har nu. Damn lady liksom.

Men ha det bra alla. Vi ses snart!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: