:D

Vi borjade dagen med en minifrulle pa starbucks. Sedan tog vi skilda vagar. Kramade Hugo och dom hejda. Sa javla traaakigt. De ar sa skona. Kommer sakna dom juuuuu. Tont som man ar ni vet. Men en good thing. jag har fatt massa tips om lagenheter har i LA och Hugo can hook me up med lagenheter (eftersom han ager 12 stycken i West Hollywood) Och en annan sak! Om jag vill kan jag komma och jobba for dem i fyra manader i sommar. HUR COOLT? Nar Lazar sa det blev jag superglaad. Jag ar helt kar i denna stad. Den har allt. Fattar ni? Nae det kan ni inte gora. Det gar inte beskriva. Om jag bara for ihop tillrackligt med pengar, sa aker jag. Nagon som vill med?

Amanda och jag drog bussen till Santa Monica. Och Emma, du kommer do nar du hor detta.... Men vi trodde ju att vi var pa venice beach sist? Kan saga att det var fel haha. Vi var pa Santa Monica da med. KNASIGT! Sa jag blev inte for langvarig. Trodde det skulle bli latt och komma tillbaka, men fy fan vad jag hade panik. Hade inga krafter, och akte omkring pa bussar som jag inte hade nagon aning om vad jag hamnade. Men till sist kande jag att detta maste vara beverly hills. Och sen var det bara att hoppa av vid fairfax och leta upp 217. Lattare sagt an gjort, verkligen. Panic. Motte upp Kosse pa starbucks och drog till subwaaaaay. Aldrig atit en godare sub!! Salami pepperoni...... GAH
Amanda svarar inte pa mobilen sa borjar bli lite worried har nu... laskigt om hon fortfarande ar pa Santa Monica. Det ar laskigt dar fan.
Upp och packa nu. Shuttlen kommer tidigt imorgon och vi flyger till manhattan. Kommer sakna detta stalle... Men vi har gjort vart i Hollywood. Ska bli skont att kanna takten och kanslan i New York. Den ar killing fun.
Ha det bra!
1 Ante

Eken, fan vad kul det är och läsa om ert äventyr . Ser bilder framför mig hela tiden ! Gah, galet ! Och du jag är ju inte liiiite på i sommar alltså !! Sen hoppas jag ni får det magiiiiskt i NY .Hälsa från mig !! PUSS

skriven
3 karro

MEN GUD, vad händer, flytta jobb ??? gaah karolina får panne av nyfikenhet. Ni verkar ha det sjukt bra, o ni gör oss avundsjuka ! pösse

skriven
2 bella

asså allt låter så grymt!!!! kul om du kan jobba där i sommar :-D tack så jättemycket emma! hälsa tjejerna och lev livet i NYC! :-D

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: