Abyssinian forever.

Har bara fa minuter kvar av min tid har pa datorn.

Anyway. Imorgon aker vi hem till Sverige. Dock ar vi inte hemma i Vimmerby forran sent pa natten till lordagen. Kommer bli en seg resa, men tro mig. Jag ar en veteran nu efter alla natter jag spenderat pa flygplatser huller och buller.

Igar var vi pa H&M pa fifth avenue, i samma veva som vi gjorde empire. Och om ni ska aka till New Yorkj nagon gang maste ni till H&M som ligger dar pa 34th street. Dar finns ocksa macys, forever 21, victoria secret. Och massa andra bra butiker. Jag gick loss totalt pa H&M. Dock i kon fick jag lite panik infor hur mycket det skulle ga pa sa fick slanga undan antal plagg.

Idag tog vi en tur i parken, och central park ar verkligen sa fint och harligt. Det ar tur att NY har denna park, for annars vore detta place helt kaotiskt.

Nu kommer vi till varldens grej. Jag blir helt skakig nu nar jag skriver om detta och jag ler automatiskt. Jag och Amanda akte upp till 135th street och letade upp abyssinian baptist church. En afroamerikansk gospelkyrka typ. Och det var det finaste jag nagonsin sett. Jag ros OVERALLT och bara njot. Koren som sjong var sa javla duktiga. Och allat var sa akta. Folk skrek: Praise the lord, halleluljah, oh jesus, jesus christ, I love you, peace... Och jag dooog. Det var sa genuint. FAN! Jag maste pa det igen. Ah sa bra det var. Vi sjong massa bra latar, och det var san KANSLA!!!!!!! HERREGUD! Folk fick saga prayers hur som helst, och det grep tag sa starkt. AAAAH!!!!! HALLELUJAH!

Knas. Men nu tar tiden slut. Kanske blir en update innan vi aker till JFK imorgon runt 18.

Ha deeee!
1 Anna

Los Angeles ska definitivt besökas! Funderar lite på Miami också. Åh victorias secret lägg aaav!

Åker hem imorgon, Karro är redan i Vimmerby :)

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: