Spender. Lkpg. Datasnille?

Inte riktigt såhär just nu. Pengar rullar in som dom ska, det går bra nu! Däremot: Pengar spenderas som dom ska, det går skit nu!

Men what the heck, man lever för fablarns bara en endaste gång. Eller det sägs så iallafall. Jag själv tror på reinkarnation. Livet kan inte ta slut. Jaja. From one topic to another. Vad jag ville ha sagt vad är att jag har lite smått panic för jag inte kan hålla i pengarna.

Anyhow. Igår trängde mickan, jag, mandy & julia och limpan herself in oss i hennes röda saab och åkte till löe (Linköping) Vi drog en resturang och hade det myyyspyyyyys i kosses läe (lägenhet).

När vi var hemma vid midnatt tänkte jag ta mig en liten quickcheck online då, och då kommer Ellinor in på msn. Hon hade problem med sin nyköpta cam (för andra gången). Well det slutade med att camen blev mer trasig och att internet la av. Bra gjort emma k!




Har förresten gått och kärat ner mig i regnbågen. Alltså liksom hallå. Hur kommer det sig att det bara blir färg sådär i en båge? Borde man inte lära sig det i skolan?. Riktigt dåligt! Eller är det bara jag som inte har payat enough attention? Detta ska jag gå vidare med.. Fortsättning följer...
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: