Psykolog tack!

Jag behöver fan en psykolog. Jag vet inte vad jag vill med saker och ting. Ena sekunden vill jag det, andra det... + att jag virrar bort mig själv i mina egna vägskäl. Jag har tagit stegen förut, men ändå fan lär jag mig inte. Hur dum får man vara? Jag vet vad jag tycker. Men inte vad jag känner. Pallar inte själva pendlingen liksom?

Vad känner jag? How do I feel about that?


Det är en enda blurr alltihop.. Men det ska väl vara så ibland. Jag ska väl bara göra det jag mår bra av antar jag. Men hur lätt är det när man är 2 egentligen? Kan inte påverka speciellt mycket. Jag trodde jag kunde påverka mer. I guess i was wrong..

Låten waking up in vegas är i mitt huvud.. "You gotta help me out, it's all a blurr last night"

Men sov gott ni alla. Hoppas ni mår bra!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: