Nej nej nej.

Ber till gud att jag inte ska vakna sjuk imorgon. Men tror inte oddsen är så höga för det. 5 timmar ute i det kalla med bara tunna kläder. Dock hade vi ju hela spunktältet för oss själva med musik och belysning så lite varmare blev det. Tills allt släcktes och det blev kolsvart. Men vad passar då bättre än att leka blindbock? Roligaste någonsin, dock slutade det med att stani fick blåtira, jag har ont i handen och tror att amanda fick sig en smäll. Men värmen höll sig ett tag. Sedan pallade inte jag inte mer. Tro mig, det är inte sommar längre. Och stani och omar ska sova där inatt.  Herregud! Jag mår som en prinsessa här nu under täcket och multijuice. Bara vänner som fattas, men det fixar vi nu!

Peace på det.
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: