Lite komiskt ändå

Alltså got damn it vad det regnat ikväll? Som tur är släppte grabbsen in mig tidigt i spunktältet annars skulle jag varit stonefreezed. I tältet ikväll hölls det teater av colombianerna och arabisk sång och palestinsk dans. Sedan får man ju inte glömma discot med DJ stani feat. emma. Very entertaining.

Vet ni vad jag gjort? Lärt mig jonglera! Och det är så sjuuukt kul. Nu är bollarna för lätta så nu är det dags för käglor. Måste öva fifan. Det vore ju något att ta med till Norge :- ) . Vore kung efter det!

Men men, nu till en annan grej. Folk skriver om ny musik hit och dit. Nya låtar som är bra och yaddi yaddi yadda. Det som är komiskt i det hela är att innan varje gång någon skrivit så, så har Kosse redan visat mig de låtarna long time ago. Eller iallafall ett par veckor. So you are all coming with old news. Eller inte alla. Men många. Till exempel kissie. Jag dör. 

This lady got the news så att säga.



Godnatt till er.
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: