Lager 157

Utbudet var dock relativt rensat. Irritationerna på en kvinna var maxad. Hon gick omkring med ett grymt snyggt linne hon skulle köpa. Jag ville ha ett likadant, men kunde inte hitta det i själva butiken. Så när hon la ifrån sig det försöka jag liksom. erövra det... Jag hade inget val. I was desperate. Linnet was kind of screaming my name. När hon la linnet i en skokorg tänkte jag liksom this is it. Allt var perfekt. Men jag misslyckades. Hon måste typ ha haft ögon i nacken för hon såg mig även att hon typ mer eller mindre stod med ryggen emot. Jag klämde ur mig lite nervöst: "oj då hehe... skulle ba kolla på skorna som låg under" vilket var helt absurt dåligt sagt eftersom det stod typ 11 likadana par på hyllan ovanför. Men hon log så glatt och förstod inte alls min plan.



Jag hade en enda tanke i huvudet. You bitch!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: