Känner mig som ett barn igen

Vet inte vad som slagit mig till. Jag har typ en känsla och lust hela tiden att jag vill skita ner mig. Jag vill bli smutsig. Jag vill springa ute i regnet. Jag vill baka nakendopp. Jag vill plocka blåbär. Jag vill leka blindbock. Jag vill köra datten. jag ser hellre ice age än independence day.

Jag vill inte sitta och prata politik. Jag vill inte söka jobb. Jag vill inte sitta och jämföra kulturer. Jag vill inte ha kärleksbekymmer. Jag vill inte köra bil.

Jag vill prata om timon och pumba. Jag vill leka på dagis. Jag vill jämföra vem som har mest roliga saker. Jag vill cykla.

Behöver lite one tree hill. Min trogne one tree hill buddy befinner sig dock i Lidingö. Vart fan det nu ligger?

Min högsta dröm just nu är att liseberg stängde ner för en dag, och öppnade enbart alla karuseller för mig. fan vad bra jag skulle må då.





1 manda

Jag vill oxå leka tjohej!

skriven
3 anso

håller med!!! =D

skriven
2 BELLA

haha vad gulligt skrivet! känner lite likadant! :-D

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: