It's all a blurr to me

Jag blir arg på mig själv för jag skriver detta. Men jag måste. jag gör bara vad som faller mig in. Jag håller inte tillbaka i detta inlägg. Eller jo, det gör jag. men jag ger inte efter. Ikväll har jag verkligen känt mig nere. Allt tar musten ur mig. Jag orkar snart inte bära på allt längre. Jag har tillräckligt på mina axlar. Så mycket som biter och gnager så jag blir helt tokig. Flera dagar i streck nu har jag känt att alla odds gått emot mig. Inget har gått min väg. Jag får reda på dåliga nyheter hela tiden. Människor sviker en. Människor man trodde man hade gjort större intryck på. Sådana som man saknar, som man inte riktigt vet vart man har. Folk slänger ut sig vad som helst. Försöker tänka att imorgon är en ny dag och att den kommer bli bra. Jag måste gå in för det. Dock vet jag redan flera saker som kommer att ske som jag inte mår bra av. Det ger mig lite smått panik. Men det handlar om inställningen. Jag vet det. Försöker nollställa mig. Även om det känns meningslöst.


Känner att jag vill skriva en sak. Och det är att jag älskar min familj. Min storasyster Anna, som jag älskar hur mycket som helst. Jag visar det verkligen för sällan. Men jag vill att du ska veta Anna, att du har borrat ner dig djupt i mitt hjärta. Jag kommer alltid älska dig, och hjälpa dig när det behövs. Även om jag befinner mig på andra sidan jordklotet i Amerika, eller på någon ö i Norge, så vill jag att du ska veta att jag tänker på dig och saknar dig.  Min mamma och pappa. För att de alltid finns där om man behöver dem. För att de älskar mig precis för den jag är. Jag sticker ofta ut för mycket från mängden. Jag är inte lätt alltid. Jag är för evigt tacksam för allt det fina dom gett mig. Vår familj har fått kämpa mycket genom åren. Ni ska bara veta. Inga ord kan beskriva det jag känner inombords när jag tänker tillbaka. Eller när jag tänker på hur ovärdeliga de är.
Min familj.





Dags att sluta tjattra och sätta på vänner för att invänta 7 timmars sömn. (peppar peppar ta i trä)



Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: