Girls vs. Boys

Känns nedvärderande både mot mig och min partner in crime, Mandy, att skriva att det mirakel har hänt. Tydligen är vi så mycket bättre än jag trodde. Let me explain to you guys.

Senaste tiden, när vi varit i bullerbyn så har vi spelat pro. Det är ett fotbollsspel på datorn med kontroller och hela fadderullan. Grabbarna är grymma på det spelet. Vissa bättre än andra såklart. Och iallafall, vi brukar spela 2 mot 2. Det brukar alltid se ut att jag och Mandy är i varsitt lag (orsak oklar) (ironi) med någon utav grabbarna. Men ikväll såg det då annorlunda ut. Efter en sisådär 4-5 matcher jag&Arre mot Hessi&Mandy kom Mandy med den briljanta idén. Girls vs. Boys. Jag fick panik då jag vet att det är tufft för min vinnarskalle och började avlägga en och annan bortförklaring. Det funkade dock inte så det var bara att bita i det sura äpplet och börja peppa.

Jag säger bara såhär. GIRLPOWER! Grabbarna loosade med 2-1.



Mandy & I

1 anja

haha emma du är för rolig!

men jag tror vi snackar samma språk helt enkelt :D

jag älskar att läsa hur du skriver & skriver ofta som dig med ju.. hii.

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: