BRA KEY!

Proud nu. Mitt rum är rent och man kan numer ta sig fram på golvet utan att behöva hoppa och vara livrädd för att man landar på något creapy. Har också städat garderoberna, rensat bland sminket, betalat av skulder, rotat igenom alla mina 36 väskor och hittat 300 kronor, katching!

Ska snart till Anna och Per där de bjuder på kalops för familjen och morfar och hans flamma. Gott värre. Jag är riktigt trött på äpplen by now. Klockan 18:00 vankas det kalas för Arian som fyller 3 år (!!!) .

Ikväll ska Finduscaroline, Rockyclary och jag, Elofann, busa med Grisha och Aljosha eller hur han nu stavas. Tror det blir en åktur till ÅLHULT! :D . Alla bra :- )





Arian :)
1 Anna

Nej ingen orkar bry sig som vanligt! Varför försöker man ens?

Btw, visst är du Karros kompis?!

skriven
2 Anna

men gud nu får jag storhetsvansinne! haha. tack så hemskt mycket!

ja vi åker på lördag, dags att gå i ide!

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: