Åh, vad allt är underbart!

Kan inte riktigt skriva här vad det är som gör mig så glad. Men trust me, jag tror nästan inte att jag varit gladare faktiskt. Det enda som saknas nu är att hitta jobb i Norge. Men efter ett massutskick till 70 fiskfabriker hoppas jag att jag borde kunna få lite tur.

Tidigt imorgonbitti blir det att åka till liseberg! Fan så kul. Lisebergsbanan, spinrock, hanghai... You name it. Här ska åkas! Dock ska jag ta med mig typ 5 plastpåsar denna gång och skydda den från kållerado!

Längtarrrrrrr till så mycket saker. Till exempel till lördag kl 14. Då slänger jag in konsumskjortan!!! Det ska firas. Believe me :- ) . Tjejer, fest på lördag! Yahooo!  Tänk inte ens om ni ska komma eller inte. Just do it! Kom så ska vi ha så jääävla roligt och dansa all fucking night!

Känner att det blev lite såhär fjortisaktigt inlägg. Men I don't give a fuck. Livet leker.

Nu ska jag åka till knabbarp och hämta Karro och hennes farmor tydligen.

Love you all!




Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: